Aprendendo Turco Online

sexta-feira, 22 de outubro de 2010

TRADUÇÃO "Tudo que faço, faço por você" (Brian Adams)

Opaaa, atendendo a um pedido especial, aqui esta a tradução da letra ,
Gözlerimin içine bak, göreceksin
benim için ne ifade ettiğini
Kalbine araştir, ve ruhunu
ve beni bulduğunda daha fazla araştırmayacaksın
Bana bunum denemeye değer olmadığını söyleme
Bana bunu ölmeye değer olmadığını söyleyemezsin (nakarat)
biliyorsun ki bu doğru
Her şeyi yaparım, senim için yaparım
Kalbimin içine bak, bulacaksin
Orada saklayacak bir şey olmadığını
Beni oldu
Senim aşkın gibi hiçbir aşk yok
Ve başka kimse daha fazla sunamaz
Eğer sen orada değilsen hiçbir yer yok
Her zaman ezelden ebede
Bana bunun denemeye değer olmadığını söyleme
Elimde değil, daha fazla istediğim bir şey yok
Senim için dövüşürdüm, senim için yalan söylerdim
Senim için telde yürürdüm,
evet senim içim ölürdüm
...................................
Espero que gostem...

Um comentário:

  1. linda essa tradução, amei, e mais uma vez parabens, seu blog me ajuda muito estou indo para Istanbul em janeiro me casar eu sempre estou aqui copiando palavras, frases, estou sempre buscando adoro idioma turco, quero cada vez mais aprender para melhor entender meu askim... :))) obrigada....

    ResponderExcluir