Aprendendo Turco Online

segunda-feira, 10 de janeiro de 2011

Vamos exercitar:

Leia a conversação seguinte entre Emre and Murat, e responda as questões seguintes:
Se nescessario usem o tradutor online.



Emre: Bu akşam bize gelecek misiniz?

Murat: Evet, babam ve ben geleceğiz. Ama annem ve kardeşim gelmeyecekler.

Emre: Neden gelmeyecekler?

Murat: Annem yarın yeni bir işe başlıyor, ona hazırlanacak. Kardeşim de arkadaşlarıyla sinemaya gidecek.

Emre: Annen evde yalnız mı kalacak?

Murat: Hayır, teyzem ona yardım etmek için bize gelecek.

Emre: Kardeşin hangi filme gidecek?

Murat: Emin değilim, galiba Titanic´e gidecek.

Emre: Anladım. Akşam fen bilgisi ödevini birlikte yapacağız, değil mi?

Murat: Evet, onun için defterimi de getireceğim.

Emre: Tamam. Yemek yemeden gelin, annem dolma yapacak.

Murat: Oldu, akşama görüşürüz.





Q1. Murat akşam ne yapacak?

Q2. Murat Emrelere kiminle gidecek?

Q3. Murat´ın babası akşam evde mi kalacak?

Q4. Murat´ın annesine kim yardım edecek?

Q5. Murat´ın kardeşi akşam hangi filme gidecek?

Q6. Murat ve emre akşam ne yapacaklar?

Q7. Murat ve babası akşam yemeğini nerede yiyecekler?

Q8. Murat´ın annesine Emre´nin annesi mi yardım edecek?

Nenhum comentário:

Postar um comentário