Aprendendo Turco Online

sábado, 25 de setembro de 2010

Konuşma (conversa)

Ahmet: Merhaba Selim. Nasılsın bugün?

Selim: Merhaba Ahmet. Ben çok iyiyim, sen nasılsın?

Ahmet: Ben pek iyi değilim. Yarın doktora gideceğim.

Selim: Geçmiş olsun. Neyin var?

Ahmet: Önemli bir şey değil. Grip oldum galiba. İlaçsız geçmeyecek.

Selim: Çok geçmiş olsun arkadaşım. Umarım yakında iyileşirsin?

Ahmet: Teşekkür ederim. Peki sen yarın ne yapacaksın?

Selim: Ben yarın anneannemi ziyaret edeceğim. Anneannemi çoktandır görmedim. Dün telefon etti ve onu görmemi istedi. Ben anneannemi çok severim.

Ahmet: Çok hoş. Anneannen nerde yaşıyor?

Selim: Anneannem Üsküdar’da yaşıyor. Buraya çok uzak değil, arabayla 40 dakika sürüyor. Neyse artık benim gitmem gerek. Sonra görüşürüz.

Ahmet: Hoşçakal.
*ALGUMAS PALAVRAS AINDA SÃO DESCONHECIDAS, MAS VALE A PENA PESQUISAR O SIGNIFICADO DELAS, UMA DICA BOA É COLOCAR O GOOGLE SEARCH E COLOCAR PESQUISAR IMAGENS E PROCURAR ALÉM DO SIGNIFICADO, A IMAGEM QUE IRÁ RETORNAR, FIXA MUITO MAIS RAPIDO O SIGNIFICADO DA PALAVRA.
............................BOM FIM DE SEMANA.......................................

Nenhum comentário:

Postar um comentário